Vises ikke eposten riktig i din epostleser? Les nettversjonen istedenfor.

Nyheter

   
 

Generelt

 

TRÖKK har god kompetanse innenfor typografi, layout av dokumenter, annonsedesign og annet grafisk design.
Om du skal publisere noe, så er det skriftligspråklige og det visuelle inntrykket veldig viktig for hvordan omverdenen oppfatter deg. Hvorfor ikke benytte tilgjengelige tjenester i lokalmiljøet til dette?

Andre produkter

 

TRÖKK kan også tilby fotobøker, notatbøker med riv-ut-ark, fotoutskrifter, bilder i ramme, visittkort, kalendere og ellers andre ting innen småtrykk.
Produksjon av annonser, foldere, plakater, og annet annonsemateriell fra idé til ferdig produkt.

Åpningstider

Mandag, onsdag og torsdag 10-17
Har du ikke mulighet til å stikke innom i Nesvegen 819, send epost til post@troekk.no, eller ring 918 27 317

Meld av!

 

Vil du ikke fortsette å motta nyhetsbrev fra TRÖKK i fremtiden? Send en epost til post@troekk.no med "Meld Av" i emnefeltet, så vil du bli slettet fra min adresseliste.

Sommerferie

Sommerferien har begynt for mange, og enda flere skal snart ha ferie. I sommerferien blir mange minner produsert, og stadig flere av disse blir foreviget inn på digitalkamera og mobiltelefoner. Har du plass igjen på minnekortet ditt? Har du tatt backup av minnene dine? Hvorfor ikke passe på å få bildene dine over på et godt, gammeldags fotoalbum? Prosessen er ganske enkel. Du kan laste ned Unibind Photobook, som er et gratisprogram for oppsett av fotoalbum og lage albumet hjemme hos deg selv, i fred og ro, lagre det på minnepenn eller annet medium, og ta det med til meg. I tillegg til at programmet (som er på engelsk) har en grei hjelpefunksjon, kan du laste ned en "komme i gang"-veiledning.

 

Fotopapir

Har du en god blekkskriver, og vil skrive ut dine bilder selv? TRÖKK har også et utvalg fotopapir av meget høy kvalitet. Stikk innom og ta en prat.
For øvrig kan TRÖKK også binde inn dine dokumenter - som bokmanuskripter, oppgaver, rapporter osv., i omslag med stiv perm, eller i mykt omslag med ryggspiral. Jeg kan også brekke om dokumenter, lage layout og binde inn nær sagt alle slags dokumenter.